Movies tips

Po dlouhém rozmýšlení jsem vybrala mých 5 oblíbených filmů a seriálů.
Myslím, že každý z vás viděl aspoň jeden z níže uvedených filmů čí seriálů, jestli ne tak doufám, že vás tento článek trošku inspiruje, a že se na filmy/seriály podíváte.
The Carrie Diaries
The Carrie Diaries je americký seriál o životě pubertální Carrie Bradshaw, (ano,je to o té  Carrie ze sexu ve městě) . Seriál se odehrává v 80.letech a musím říct, že tam všichni chodí stylově oblečení.
Zatím se natočila 1.Série, ale tyto prázdniny se točí druhá,která bude v televizi v říjnu.
Zápisník jedné Lásky
Krásný romantický film s Rachel McAdams a  Ryanen Goslingem.
Příběh je "vyprávěný" starým pánem, který v sanatoriu předčítá staré paní příběh z deníku, o dvou mladých lidech, kteří se do sebe jedno léto zamilují.

Dáběl nosí pradu
The Devil Wears Prada, je módní film, který je natočen podle skutečného příběhu ženy, která pracovala v módním časopise (v NYC) a celý její osobní život se kvůli práci a nárokům šéfové "tak trošku zhoroutil".


Bláznivá, zatracená láska

Má velmi oblíbená romantická komedie,kde opět hraje Ryan Gosling, který mě v tomto filmu jeho elegancí opravdu oslovil. Neumím moc stručně popsat děj takže TADY to najdete.

Dokonalá partie

Dokonalá partie je opět romantická komedie, o mladé ženě, která letí z NYC do Londýna na svatbu své sestry, ale ví, že tam bude i její bývalí snoubenec, kterého si měla brát a tak jí napadne si najmout doprovod, do kterého se později zamiluje.

13 komentářů:

  1. Videla som všetky a sú to úžasné filmy :) Mám rada zápisník jedné lásky ten som si pozrela asi 7 krát a furt ma neomrzel :D A už sa nemôžem dočkať druhej série Carrie :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky filmy som videla a sú skvelé! teda okrem Carrie, to som nevidela, zaujalo ma to určite pozriem! :)
    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  3. Ten seriál som si chcela už veľakrát pozrieť a vždy ma niečo odradilo, ale 80-té roky mám rada, asi si to tieto prázdniny pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z těhle filmů jsem viděla jenom Ďábel nosí pradu, jinak nic. Znám z nic jenom Carrie Diaries a Zápisník jedné lásky, a obojí už mám dlouho v plánu ale zatím jsem se k tomu nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zbožňujem tieto filmy :) Carrie je úžasný seriál nemôžem sa dočkať 2. série :)

    OdpovědětVymazat
  6. zápisník jedné lásky miluju ♥
    těším se na 2.sezonu Carrie, už se ani nemůžu dočkat a proto znovu sleduju tu první od začátku :D

    OdpovědětVymazat
  7. The Carrie diaries je parádní! Jinak jsem ale, musím se přiznat, nic neviděla. Díky za tipy :)
    K&M
    c0ffeeparadise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. The Carrie diaries milujuu :)) ale možná by ji mohl hrát někdo jinej, tu herečk mám sice ráda, ale nějak mi nesedí ;)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, to jsem nevěděla,že The Carrie diaries je o Carrie ze seriálu Sex ve městě!! Všechny filmy jsem viděla, jsou super! :) Miluju seriály a filmy!! !!! Ted se zrovna dívám na The walking dead a celkem mě to chytlo ;D

    OdpovědětVymazat
  10. i prefer sex and the city, but the clothes of carrie in the carrie diaries are super cute!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou to ůžasné filmy a nejlepší seriál The Carrie diares<3

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem všechno viděla. Zápisník jedné lásky mi přišel trochu dlouhý, ale mám moc ráda Rachel McAdams ( doporučuji Nesvatbovi a Půlnoc v Paříži). A teď v listopadu jde do kina snímek Lásky čas, kde také hraje. Je to britská romantická komedie a podle trailerů to vypadá moc dobře (stejný tvůrce jako Láska nebeská). I recenze jsou pochvalné. Na fb Cinemartu je pěkná tipovací soutěž o lístky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.