Garnier Pure Samohřejivá pleťová maska - recenze

Samohřejivou pleťovou masku od Garnier jsem měla poprvé a jsem velmi nadšená.
Samohřejivá maska stojí něco kolem 50,- a koupíte ji jako 2 in 1.(masky jsou dvě musíte odstřihnout) Musím říct, že v jedné "kapsli" je 6ml a celkem se mi toho zdá hodně, myslím, že by vám ta jedna "kapsle" klidně vydržela na 2 použití.
Co jsem četla různé recenze, tak dost lidí psalo, že nehřeje, nebo že ano, ale asi jen 30s, ale mě opravdu vydržela celou dobu a to má být nějakých 3-5 minut.
Maska není zasychací, proto bych doporučovala pořádně smýt z obličeje.
Po použití masky jsem měla opravdu krásně hladkou a jemnou pleť, ale uvidíme v následujících 7 dnech jestli zaznamenám nějaké změny. 

Určitě v nejbližší době vyzkouším ještě nějaké samohřejivé masky, tohle byla má první a tak nemůžu moc porovnat, ale co jsem slyšela, tak se dají koupit i nějaké v tubě, takže musím vyzkoušet.

+ HŘEJE                                                                                    - ŠPATNÉ BALENÍ
+ NEVYSUŠUJE                                                                      
+BALENÍ NA 2 POUŽITÍ
+PLEŤ SE NELESKNE
+VYČISTÍ PÓRY OBSAHUJE ZINEK
+DOBŘE SE NANÁŠÍ




16 komentářů:

  1. To je super recenze, dlouho už váhám, zda koupit a půjdu do toho:) Jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, vypadáš rozkošně! :D
    Samohřející masku jsem ještě nikdy neměla a do ted' jsem ani nevěděla, že něco takovýho existuje :D haha, děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. ty masku milujem <3 užasna je a to prijemne teplo na koži <3

    OdpovědětVymazat
  4. Znám ji docela dobře a taktéž ji miluji! Je naprosto báječná!

    OdpovědětVymazat
  5. O tom jsem ani neslyšela :) Masky používám když už, tak přírodní nebo domácí, ale tohle asi ze srandy vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná recenze! :-) A vypadáš s tou maskou opravdu moc dobře. Já vždy vypadám, jak kdybych šla na halloween! :-D

    OdpovědětVymazat
  7. dobrá recenze, masku vyzkouším :))
    chtěla bych tě pozvat na giveaway :)
    http://happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  9. S tou maskou vyzeras super :D dakujem za tip

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle masku miluju!!♥ Jedna z nejlepších masek, fakt. A šíleně ti to s ní sluší :D :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. I very like products Garnier ;) Very good review ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Teda tobě vážně sluší všechno, ještě i v té masce vypadáš dokonale :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.