faketattoos

Určitě většina z vás zná webovou stránku faketattoos.se.
Pro ty co neznají, webová stránka faketattoos.se prodává jak už vidíte z názvu falešná (fake) tetování. Já jsem s obchodem uzavřela spolupráci asi před půl rokem a poslali mi velké tetování ORLA, lidem co mají nad 500 čtenářů dávají na vybranou z více "tetovaček". 
Když si převedete peníze na Eura (protože si myslím, že v jejich penězích se moc lidí nevyzná),tak si všimnete, že ceny se pohybují od 4 do 7 €, což si myslím, že celkem jde a tetovačky jsou fakt supr.
A Pozoor!! Tahle stránka neprodává pouze tetovačky na tělo, ale i nálepky na nehty a myslím, že prodávali i na pusu, ale to asi teprve zase začnou. Takže kdo si chce vyplnit svůj velký sen s tetováním, ale rodiče nedovolí nebo se nedokáže rozhodnout, tak rozhodně neváhejte a objednávejte!

AHAISHOPPING.COM GIVEAWAY




12 komentářů:

  1. To je skvelý nápad už som o tom počula, ale až teraz uvažujem nad tým, že by som skúsila niečo objednať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi to líbí a jednou si to asi pořídím)

    OdpovědětVymazat
  3. Super to vyzera :) zeby som to skusila? :D

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem jedno tetování od nich zkoušela a vypadalo moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně zbožňuju všechny jejich motivy. Všechno vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá úžasně, a jak dlouho to asi vydrží? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou parádní :)
    Jak dlouho to cca vydrží aniž by se to neslouplo nebo nějak nepoškodilo ? Díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.