neuhaus

Milujete čokoládu? Já teda obrovsky moc, ale asi někteří víte, že se u mě vyskytla jakási "alergie" na čokoládu. Proto se jí snažím vyhýbat nebo alespoň omezit, jelikož vyhýbat se čokoládě by byl ten největší hřích ze všech. Takže když už si dám čokoládu, tak jedině tu, co má velký podíl kakaa, cca + 70%.


Jedna moje známa pracuje v Bruselu a jak asi většina z vás ví, tak Brusel = Belgie a Belgie = belgické pralinky/výborná čokoláda. Pro ty z vás, kdo jste stejní čokoládoholici jako jsem já mám skvělý typ. Jde o čokoládový řetězec s názvem NEUHAUS.


NEUHAUS je belgický čokoládový řetězec, který si drží svou tradici již od roku 1857. Stále vyrábí jedny z nejlepších belgických pralinek na světe a své pobočky má ve více jak čtyřiceti zemích světa. V České republice bohužel není, ale dobrá zpráva je, že na jejich webových stránkách se pralinky do naší země dají objednat!


 (mé nejoblíbenější)

1 komentář:

  1. Jééj mám chuť :3 PS: Som z YouTube Roztomilá čokoládka ktorá sa prihlásila do tvojej giveaway a sľúbila som že kuknem tvoj blog :) Mňam ale fakt to vyzerá...VYNIKAJÚCO!!! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.