spring is calling


Poslední dobou mě hrozně baví klasické dámské outfity. Přijde mi, že na patnáct let chodím oblékaná celkem nezvykle. Vždycky jsem se snažila stylizovat do starších žen/blogerek, a pak to dopadá, že zezadu vypadám na dobře udržovanou třicítku. Každopádně mě se elegantní styl (pro mě směs anglického,francouzského a italského stylu) moc zamlouvá. Samozřejmě někdy mám náladu jen na džíny,obyčejný top a mé milované converse♥ (musí být další do sbírky!). Jaký style oblékáni je nejbližší vám?


Na sobě mám 
Kabát - ROMWE
Košile - Reserved
Kalhoty - American Apparel
Boty - Lasocki
Hodinky -  Daniel Wellington

7 komentářů:

  1. veľmi ti to pristane! :) V 15tich som aj ja chcela vyzerať staršie a páčilo sa mi to v 17tich ma to trochu prešlo a teraz sa obliekam rada jednoducho a pohodlne :) je zaujimavé si pozrieť moje outfity retrospektívne:D

    Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Opět perfektní outfit :)
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš veľmi peknú košeľu!
    Zapoj sa do mojej giweavey!! bhttp://ankalooksword.blogspot.sk/2015/04/giweavey.html

    OdpovědětVymazat
  4. jsi mooooc milá mám tě ráda a božsky se oblékáš <3<3<3

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám pocit, že takových "patnáctek", co se oblékají jako "starší", je čím dál víc! :))

    PS: Kabátek je moc pěkný.

    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám strašně ráda eleganci, ale na druhou stranu miluju pohodlné oblečení. Snažím se tedy vždy o nějaký kompromis, protože potom se cítím mnohem lépe, než kdybych musela být celý den ve škole v něčem pěkném ale nepohodlném.
    Moc se mi líbí kabátek a botky. A po hodinkách Daniel Wellington už také nějakou dobu koukám, jen ta cena noo.
    Moc ti to sluší, tvůj styl k tobě sedí a fakt se mi líbí tahle kombinace.
    http://beautyandfashionlovers.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já se ráda oblékám taky takto, ale někdy mně člověk potká i bez make-upu, v legínách a mikině a milovaných teniskách <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.