Summer wishlist


Určitě všichni máme nějaké věci, které prostě "musíme" mít! Já mám takový malý (spíš velký) problém, že potřebuji snad všechno. Po dlouhé době přemýšlení o tom, co je pro mě prioritní, jsem dospěla k závěru, že toho je stále celkem dost, a proto jsem to rozdělila do třech kategorií. Snažila jsem myslet na léto, ale samozřejmě většina věcí se dá nosit přes celý rok. (To znamená, že vlastně myslím celkem ekonomicky) 
KOSMETIKA
summer <3 cosmetic
RTĚNKY - Poslední dobou jsem se hrozně "rozrtěnkovala" a musím říct, že mě to moc baví. Chtěla bych si pořídit nějakou v nude barvě a potom tuhle krásnou YSL nejlépe v nějaké růžovo červené.
ŘASENKA - Pro každou dívku je důležité mít hezky namalované řasy a ani já nejsem výjimkou. Má dlouholetá oblíbenkyně je Max Factor 2000 calorie a určitě ještě nějakou dobu zůstane.
PALETKA -  Hrozně moc dlouho toužím po nějaké kvalitní nude paletce. Dlouho jsem přemýšlela nad naked 2, ale tahle od Too Faced asi vyhrává.
LAK NA NEHTY - Stejně jak jsem začala nakupovat rtěnky jsem začala nakupovat laky. Myslím si, že na léto by měly mít nějaké veselejší barvičky a to celá kolekce od Ciaté naprosto splňuje
OBLEČENÍ
clothes
PENĚŽENKA - To je momentálně jeden z mých must- have kousků. Tu svou z Carpisa už mám takovou utahanou a myslím si, že by to chtělo změnu. Hledala jsem opravdu dlouho, a když jsem uviděla výběr u Kate Spade, tak jsem málem omdlela. Samozřejmě nekradu,ale přesně všechny jsou ten typ, co mi naprosto vyhovuje ZDE
KABELKA / PSANÍČKO - Nad nějakou malou kabelkou přemýšlím už opravdu dlouho. Na léto se mi opravdu líbí tahle starorůžová barva. Působí velmi dámsky a elegantně. Nemusí to být nutně Tori Burch, ale modlím se, že nějakou podobnou ukořistím.
CROP TOP - Těhle topíku jsem se dřív bála. Ale když vidím kdo v nich ve škole chodí, řekla jsem si "Proč já ne?", takže už pomalu a jistě nakupuji, a doufám, že si co nejdřív pořídím podobný jako na fotce.
CONVERSE - Musím se přiznat, že tohle jsou jedny z mých nejoblíbenějších bot. Jsou ohromně pohodlné,hodí se snad ke všemu a zároveň si jich vážím z mnoho osobních důvodů. Já mám už bílé (pro většinu holek ZÁKLAD ŠATNÍKU) a hrozně přemýšlím nad další barvou. Jaká z těchto 3 se Vám nejvíc líbí?
OSTATNÍ
Please <3
OBJEKTIV - Nepovažuji se za žádného fotografa, ale myslím si, že k fotoaparátu je pevná 50 prostě nutnost. Zároveň bych chtěla zvýšit kvalitu fotek na blogu a začít fotit outfity.
TELEFON - Tohle je asi největší nutnost. Můj telefon je ohromně pomalý,vypíná se jen tak a občas nejde ani telefonovat. Je to sice nejdražší položka na mém wishlistu, ale pro mě snad ta nejdůležitější.
SLUCHÁTKA - Taková třešnička na závěr jsou sluchátka. Já vlastním jedny SONY, které jsem našla před rokem a půl u nás před domem, ale musím říct, že stále slouží. Ale řekněme si, kdo by nechtěl Happy Plugs, že?

CO BYSTE SI PŘÁLY VY?

4 komentáře:

  1. WOW :O Mas skvely vkus :O Ja se tedy drzim u levnejsich veci a naprosto potrebuji tu tvvarenku z aktualni limitky essence :D Juuu... Ted jsi mi pripomnela, ze penezenka bych taky potrebovala ;) Kdybych na croptopy mela postavu tak bych do nej taky sla.... Jinak se mi v posledni dobe libi takove ty laclaco-sortky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Z té kosmetiky bych brala všechno! :3
    Toho co si přeju já je tolik, že ani nevím kde bych měla začít :D A kdybych začla, seznam by byl tak dlouhý, že bych ho psala snad až do Vánoc (radši neříkám do kterých ;D)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny věci jsou krasny. Ja bych chtela taky happy plugs, ale sluchátek mam celkem dost :D. A zech conversek se mi nejvic libi ty cerveny. Ja osobne mam kotnickove ve fialove barve a mam je hrozne rada ^^.
    Ja jsem si ted nakoupila hromadu veci v Holandsku, takže mych par prani uz neni na seznamu, ale vzhledem k tomu, ze budu mit za mesic narozky, si budu prat nějakou poradnou vonavku. Jinak jsem sem tam pokukovala jeste po nejakem cardiganu, protoze ty ja urcite vynosim.
    Na muj blog jsem nafotila Haul, kdybys mela čas, byla bych rada kdyby ses podivala(ted nechci aby to vyznelo blbe :))
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je wishlist jak má být! Jinak já nejsem vůbec na tenisky, ale o converse jsem začala na léto trošičku přemýšlet :) Já za letní must have považuju nějaký pěkný nový overal a taky takové lacláče nebo jak to říct :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.