VINTED SHOWROOM

Už to bude asi měsíc, co jsem se společně s Míšou Lucinkou zúčastnila návštěvy Vinted showroomu. Musím říct, jak za mě (tak i za holky), že se nám tam vážně líbilo. Všude bylo plno dobrot (já a dobroty = best friends) Holky z Vinted byly hrozně milé, moc dobře jsme si popovídaly a vy se už můžete těšit na super novinky!
 Nádherná brčka! 
 Fotím ňaminky na instagram!
 Gabča a Sendy vybírají oblečení
By the way miluju Sendy instagram! jestli neznáte, tak všichni klikněte tady!
 jak okomentovaly holky z vinted -> Tři grácie
 Právě jsme se s Luckou dozvěděly, jak se správně jí cupcake!
Jako správné blogerky, jsme všehny instagramovaly!
Když se na ty fotky koukám teď, tak jsem dostala znovu chuť na všechny ty dobrůtky.
Máte Vinted? Jestli ano ráda se podívám!
můj vinted ZDE

5 komentářů:

  1. Teda že ani o tom nevim že se tohle dělalo, ja jsem úplně ulitla na tyhle akce. Kde se to konalo? V Praze? Podle fotek to muselo být strašně super teda!

    OdpovědětVymazat
  2. Cože? Jak může mít showroom internetový sekáč? Nějak si to vůbec nedovedu představit, ale asi to jde :D Ty fotky vypadají fakt hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To musela být super akce:)) Už o ní Sendy vyprávěla ve videu :)
    Smiling-Emily

    OdpovědětVymazat
  4. všetko to vyzerá strašne láááákavo!!

    http://7bluedots.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.