AFTER SCHOOL

Konečně je počasí, kdy můžu vytáhnout svůj trenchcoat. Před rokem jsem ho kupovala v promodu a byla jsem z něj naprosto nadšená. Bohužel poslední dobou jak si ho prohlížím, tak se mi už tolik nelíbí a pátrám stále po novém. Doma mám už jeden červený, který jsem nosila předminulé jaro a na ten se nemůžu ani podívat. Nechápu, jak jsem si ho mohla vůbec koupit. Tohle jaro přemýšlím nad dalším trenchcoatem. Nejlépe v navy nebo nějaké světle hnědé barvě.




NA SOBĚ MÁM
TRENCHCOAT - PROMOD
VESTA - ROMWE
ŠATY - SHEIN
HODINKY - DANIEL WELLINGTON
BOTY - VAGABOND


5 komentářů:

  1. Moc pěkný outift! :)

    určitě kouknite na můj web, budu moc ráda také za komentáře! :) - http://vikistiberova.wix.com/viki

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní jako vždy! Moc krásná rtěnka, vlasy, outfit!

    OdpovědětVymazat
  3. Super! A ty hodinky jsou vážně krásné. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.