EUROREBUS

Každým rokem se zúčasňuji jedné soutěže, která se zabývá všeobecnými znalostmi. Krajské kolo, na které se pravidelně dostáváme se vždy koná v prostorách university v Ústí nad Labem. Teto rok jsme už byli v obklopení starších ročníku, a už se nám tolik nedařilo. Každopádně se tam každá rok hrozně těším a vždycky mě hrozně zajímá, co v testu bude. Moc mě potěšilo, že tenhle rok za mnou přišlo pár lidí, a vyfotilo se semnou. Moc Vám všem děkuju, a jestli ty fotky někde máte, tak mi je prosím pošlete na e-mail.






NA SOBĚ MÁM
SAKO - ROMWE
TRIKO - MOHITO
KALHOTY -  MOHITO
KABELKA - MANGO
BOTY -  BRONX
HODINKY -  MOCKBERG 

4 komentáře:

  1. Moc krásný outfit, mám podobné botky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedený outfit, který ti moc sluší a ty hodinky vypadají skvěle.
    Budu moc ráda když navštívíš i můj blog. http://irresistiblesteffani.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :3 Sako je naprosto bombové a ty boty to dohnali fakt úžasnosti! Miluju takový typ bot.

    http://fromdigi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na téhle soutěži jsem byla před 3 lety s kamarádkami a byly jsme 11. :) Jinak krásný outfit! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.