First April days

Nemůžu tomu uvěřit, ale už je několik dní duben. Konečně se pomalu začíná měnit počasí. Na zahradě si už všímám prvních rozkvetlých kytiček, když mám date/školu nebo jdu do kina s kamarádkama, tak si můžu KONEČNĚ vzít sukni a celkově jsem ráda, že už začíná to jaro, na které jsme všichni tak dlouho čekali. Já se osobně nemůžu dočkat počasí typu - kalhoty,conversky,svetr,kabelka a brýle. Tohle počasí miluju ze všeho nejvíc a klidně bych ho měla celoročně. Konečně něco k fotkám (aneb od omáčky se dostáveme ke knedlíku). Poslední dobou jsem si mnohem víc zamilovala mojí pevnou 50ku, a když mám náladu a je co fotit (teď je jaro, takže fotím úplně vše), tak vážně fotím, a dokonce bych i řekla, že nějaké fotky se mi moc povedly. Tyhle random posty s drobnými popisky mám hrozně moc ráda, tak mi prosím do komentářů napište, jaký názor na ně máte vy a zda byste chtěli více takových článků.
 nejlepší makronky z Paula
nový mramorový obal z uniqfind
moje láska <3
<3
Nějakým nedopatřením jsem si u sebe nechala přitelovo iPod
Zatím jsem nevymyslela, jak budu třídit své laky, takže je mám naházené v jedné krabici. Jak si můžete všimnou převažuje tu můj nejmilovanější rimmel.

 další nový kryt z paradiseAmsterdam
dáreček od nejlepší kamarádky.

5 komentářů:

  1. Skvělý článek, skvělé fotky, skvělý blog. :-) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, takové miluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky ^^ Jak jsem viděla ty makronky, tak jsem normálně dostala chuť je ochutnat, protože jsem je nikdy neměla :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Rimmel laky jsou pecka! A ty obaly na nehty jsou krásné.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.