MY PARFUMS

Musím se přiznat, že jsem veliký milovník vůní. Z toho důvodu jich doma mám celkem dost. Vždycky, než se pro nějakou vůni rozhodnu, tak si nechám zaslat tester nebo si ji očuchám v parfumérii. Naposledy, když jsem navštěvovala sephoru, tak mě udivilo, že nějaké parfémy, jsou až o dva tisíce dražší než v na internetu. (chápala bych max. 500kč, ale dva tisíce??) Já objednávám vůně v nejvíce případech přes internet, jelikož se dají sehnat ty největší velikosti za skvělou cenu! Jestli nutně nepotřebujete papírovou krabičku, ve které je parfém, tak cena vůně může být o 300-500kč levnější. Protože některé e-shopy prodávají testry, které nebyly nikdy použity! a to se vyplatí.
Prada Candy Sladká,podzimní vůně. Musím se přiznat, že ji občas nosím i teď na jaře. Dostala jsem ji velmi romantickým způsobem a o to ji mám radši. Bohužel mi už nějak dochází, a tak se začínám porozhlížet po nové
Lancôme La Nuit Tresor je vůně, kterou jsem vyhrála na instagramu v soutěži, která se pořádala na Valentýna. Původně jsem si myslela, že vyhraju velké plné balení, ale opak byl pravdou. Vyhrála jsem jakýsi 7ml vzorek. Takhle vůně je mým favoritem a už teď šetřím peníze na to, abych si ji mohla koupit ve větší velikosti, protože je to úplně něco jiného než na co jsem kdy byla zvyklá a vydží na oblečení až sedm dní!
Coco Chanel mademoiselle - Myslím si, že tahle vůně je ONOU vysněnou vůni všech mladých dívek. Mně tahle kráska patří už dva roky a voním se s ní celkem často a připadá mi, že z ní vůbec nicneubývá.
See by Chloe Eau Fraiche -  Tuhle voňavku jsem shodou okolností také vyhrála v soutěži. Nejsem si úplně jistá jestli bych si ji koupila i podruhé, jelikož to není úplně ten druh vůně, kterou mám ráda. Používám jí většinou na jaře a v létě, protože má takový svěží nádech. Na podzim a jaro jí téměr nepoužívám.
Victoria's secret voňavky -  už bych si nikdy nekoupila. Pro mě hrozně sladké vůně, které nevydrží. Bohužel tehdy jsem jí prostě musela mít.
Giorgio Armani Si - Pro mě úžasná vůně! Dostala jsem ji k Vánocům v nádherném balení společně s miniaturou a sprchovým gelem. Voní mi nádherně, i když jí teď nosím snad úplně každý den. Trochu mě štvě,že když jdu po Liberci nebo stojím někde ve frontě, tak touhle vůni voní vždycky aspoň jedna dívčina. Všem moc doporučuji!

7 komentářů:

  1. Moja obľúbená vôňa je Chloé, je veľmi príjemná!
    P.S.: Máš nádherný blog, určite sa pridávam k sledovateľom!

    http://ivanxna.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám od Victorias Secret Love Spell a som spokojná. Ja mám veľmi rada také sladké vône.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful perfumes. I yet need to check out the Prada one. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog and I follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Mojí oblíbenou voňavkou je Burberry London, mám jí už poněkolikáté. Pak se mi dost líbí Modern Muse od Ester Lauder, Noir Tease od Victoria's Secret a Black Opium od YSL:)

    OdpovědětVymazat
  5. "Používám jí většinou na jaře a v létě, protože má takový svěží nádech. Na podzim a jaro jí téměr nepoužívám."

    Ahojky, krásný článek, jako vždy, jen v téhle větičce si trošku protiřečíš :) Jinak to není žádná kritika, jenom mně to při čtení trošku zarazilo a já bych poupravila. :) Krásné vůně, fotky i celý blog!

    OdpovědětVymazat
  6. Coco Madmoiselle jsem používala asi až moc dlouho. Fakt už jí nemůžu ani cítit, ale za to mám aktuálně tři oblíbence - YSL Black Opium, Agent Provocateur Intense Fatale a Valentino Valentina Pink. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.