Paradise Amsterdam

Poslední dobou se mi hrozně zalíbily kryty na telefon. Nejsem zastánce krytů za 1$, a proto, když už něco objednávám, tak se snažím, aby mi to nějaký ten pátek vydrželo. Na instagramu jsem narazila na stránku, která se jmenuje paradise amsterdam, a jejich kryty se mi tak hrozně zalíbily, že jsem neodolala a rozhodla se, že jeden si objednám. Cena se pohybuje okolo 18$ a při výprodejích je cena většinou něco málo přes 10$. Těmito kryty můžete ozdobit iPhony 5 a vyšší a Samsung galaxy S5 a výš. 
Balení 
Když mi balíček přišel, tak byl nádherně zabalený! Tohle já na eshopech oceňuji nejvíc. Ihned mi u obchodů, co mají nějak hezky nebo netradičně zabalené zboží stoupne kredit. Tahle stránka to splňuje na jedničku s hvězdičkou


 Nádherný vzkaz na somolepce
A v tomhle obalu se skrýval onen CASE!
Jak se Vám kryt líbí? Vybrali byste si na této stránce?

3 komentáře:

Děkuji moc za tvůj komentář.