veganská kosmetika PURE EL

Už je to nějaký pátek, co jsem k recenzi dostala kosmetiku ze stránky PURE EL. Moc ráda podpořím všechny zajímávé projekty. V tomto případě se jedná o ručně výráběnou přírodní kosmetiku s minimem obalů, bez konzervantů a zbytečné chemie. Co je podle mého názoru super, je že všechna kosmetika je testována na lidech a kosmetika neobsahuje žádné živočišné složky. Takže jestli jste si mysleli, že LUSH je super vegan/bio kosmetika, tak tohle je ještě mnohem víc. 
Kosmetika mi přisla v papírovém boxíku a všechna mýdla byla zabalena do hnědého papíru (tady jsem si je vyskládala na fotku)
Bumbo nambo - tuhá pěna do koupele
Tuhá pěna do koupele s vůní ovoce, kokosu a levandule.Bez SLS. Vystačí na 2 použití.
Jasmine from Roseland - tuhý olej do koupele
Tuhý olej do koupele z kakaového másla a mandlového oleje s omamnou vůní růží, jasmínu a orchideje. Obsahuje plátky růží. Funguje tak, že si napustíte vanu, tuhý olej do ní hodíte a olej se v ní rozpustí. (stačí bohatě polovina)
Healing balm - tělový krém
Přírodní léčivý krém na obličej a tělo s vilínovou vodou. Voní podobně jako kokosový olej, ale maličko hůře se nanáší.
Dressed in vanilla - tuhý tělový krém
Tuhý krém na tělo a obličej s kakaovým a bambuckým máslem, mandlovým olejem a vůní vanilky a santalového dřeva. Nanáší se ideálně po koupeli nebo po sprše.

Z celého balíčku se mi osobně nejvíce osvědčil healing balm! Dá se použít téměř na cokoliv a ve většině případů pomáhá (viz moje VŽDY nádherné čelo s pupínkama)

3 komentáře:

  1. O tejto značke som ešte nepočula, ale vyzerá fajn! Krásne fotky a pekné produkty (・ω・)

    ♡ * Freeman Face Masks * ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale moc mě zaujala. Ráda čtu o kosmetice, která není testována na zvířatech.

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, ještě jsem o značce neslyšela a moc se mi líbí, že není testovaná na zvířatech :)
    Jen bych chtěla upozornit, že máš pod druhou fotkou chybku - mýdla*
    Můj blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář.